Mietin kuumeisesti viikko takaisin että mitäköhän tärkeää olen oikein unohtanut! No viikonloppuna sen sitten muistin että taannoin tekemäni ATC-kortit Sinille jäivät skannaamatta kun sähköt olivat juuri silloin poikki sähkötöiden vuoksi kun sain ne valmiiksi.... :( Ja niinhän siinä kävi että lähes 3 päivää sain pakattuja laatikoita tonkia kunnes kortit putkahtivat esiin! Tässä siis kortit jotka on tehty Sinille jos ne vielä hälle kelpaavat:

Flower girls - Hope

Flower Girls -  Hope

Flower Girls -  Rose

Flower Girls -  Rose

Ja iso anteeksipyyntö Sinille että pääsi näin käymään :(

Hihkaiskaahan jos olen unohtanut jotain muutakin! Tämä pää on mennyt kesän aikana kiirusten keskellä niin lahoksi että taannoin seisoi yksi decokin toista viikkoa kaapissa kun sen sinne unohdutin rempan keskeltä "turvaan" laitettuani :( Onneksi decon omistaja sitä tajusi minulta kysyä ja deco pääsi jo aikaa sitten matkaansa jatkamaan! Muita decoja ei minulla olekaan käynyt viimeaikoina! Paria decoa olen jo odotellut tovin maailmalta, mutta jonnekin ovat jumineet.... Onneksi päästään kohta taas normaaliin elämänrytmiin ja ehkä sitten muistikin alkaa paremmin pelitttää :) Mutta eikun vihaisesti viestiä tulemaan minulle jos jotain vielä olen unohtanut.... omasta mielestä nyt on kyllä kaikki tältä erää hoidettu, mutta kun pää on niin laho näköjään niin minkäs teet ;)  Vai oisko tämä nyt sitä varhaisdementiaa jo???? :D