Aamulla täytyi ihan nipistää itseään että ollaanko tässä edes hereillä vielä kun sähköpostia luin... onni oli nimittäin kerrankin potkaissut minua ja oikein kunnolla nimittäin Stampartic- nettilehden kilpailussa/blogiarvonnassa :) Tunnetustihan minä en todellakaan ole mikään Hannu-hanhi näissä arvonnoissa ja vaikka mielelläni tälläkin kertaa osallistuin niin en todellakaan uskonut voittavani! :D Tosin oikein arvanneitakin oli ilmeisesti vaan kaksi, minä ja ihana blogiystäväni Oliveria! Ja meistä siis minä vedin tällä kertaa pidemmän korren ;)

Voitto on kyllä samalla iso kunniatehtävä kun saan olla helmikuun 20. päivän haasteen vierailevana "designerina"! Vielä en ihan tiedä mitä tämä pitää sisällään mutta innoissani täällä pompin ja odottelen mitä tuleman pitää!!!

Kiitos vielä kilpailusta ja voitosta koko Stampartic-väelle!

Kiitokset myös kaikille onnittelijoille :) Tämä oli ihana tapa aloittaa päivä ja ensimmäinen adventti! :D

This morning I had to squeeze myself to make sure I wasn't still dreaming as I found out that I have won the competition/blog candy at Stampartic!!!! I never thought even in my wildest dreams that I could win as I'm usually been really unlucky person when it comes to blogcandies... althought this time the odds were 50-50 as they was only 2 persons with the right answer, me and my dear blogfriend Oliveria! *LOL*

The prize comes with the honor of beeing the guest designer for the February 20th challenge! I'm not quite sure what it's going to be but I'm really excited to find it out :D

Thanks again for both the competition and the prize for the great Stampartic-team!

Thank for all the thank you comments and emails too :) This was the perfect start for this lovely Sunday and 1st Advent! :)