Niin... minun sayni "Peikon Lehti" yllätti minut taas ja tämä paketti veti kyllä ihan sanattomaksi ja toi taas ne kyyneleet tämän itkupillin silmiin! Miten ihana say minulla onkaan, katsokaa vaikka:

Image Hosted by ImageShack.us

Telepatiaa edelleen... Paketti sisälsi kaikkea mistä olen haaveillut tai ollut suunnitelmissa ostaa; ihania sinisävyisiä papereita(tuo vaaleansini-vaaleanpunainen on mun ehdoton suosikki), kaksipuoleista teippiä (alkoikin taas olla lopussa!), suloisia koiranappeja (ihan meidän Oton näköisiä :D), erilaisia paperikukkia (joista olen jo kauan haaveillut, mutta jostain syystä jääneet hankkimatta), kuplatarroja (jotka myös olivat hankintalistalla), kuitukyniä (käytän paljon sekä askartelussa että töissä) ja ihania lakuja pussillinen (suu täynnä namusia tätä kirjoittelen...)! Lisäksi oli kirje, jonka sisältö olkoon taas meidän pikku salaisuutemme...

Mutta ehei, eihän tässä toki vielä ollut kaikki...

Image Hosted by ImageShack.us

Oli vielä näin ihanasti paketoidut lahjat sekä minulle että pojalleni ja ne sisälsivät...

 

Image Hosted by ImageShack.us

...pojalle ihanan muumiaiheisen "puuhakirjan" (taas niin ajatuksella tehty, ihana!!!) ja värikynät! Tulivat kyllä kovaan käyttöön meidän pienelle "Goghille"! Ja poika sanoikin vielä ennen nukkumaan menoa, että " äiti kiittää sei-tätiä, sei-tätin lahja, paras lahja!"!

Ja minun "synttärilahjani" (ihanaa, kun saa "aikuisenakin" lahjoja!) tulee tässä...

Image Hosted by ImageShack.us

Ihana pieni valokuva-albumi ja superhieno perhosleimasin (tahtoo heti kokeilemaan!!!)

Valtavan suuret kiitokset sinulle Peikon Lehti! Ja kun omat sanat eivät enää oikein riitä niin lopuksi pieni lainaus tuosta kirjasesta...

"Koska emme voi sanoa siivettömiä ihmisiä enkeleiksi, sanomme heitä ystäviksi"

Minulle sinä Peikon Lehti olet kuitenkin enkeli, vaikket siipiä omistaisikaan...

PS: Meillä on sinulle rakas sayni aina ovet auki, halusit sitten tulla ihailemaan syksyn ruskaa tai tällaisten pakkasöiden tähtiä ja revontulia <3