Vaihdettiin Oliverian kanssa atc-kortteja ja sainkin ne jo toissapäivänä, mutta en vaan ole aiemmin niitä tänne laittaa! Mutta katsokaas kuinka upeita kortteja sain:

 

Image Hosted by ImageShack.us

Little Cinderella, Girlies: Sweet Clara, Girlies: Polyanna, Girlies: Alice ja Sweet Heart

Ja kyllähän minä rakas Oliveria osaan laskea, ajattelin vaan, että minun korttini kun kalpenevat noiden sinun korttiesi rinnalla, niin olisin vaan vähän "tasoitusta" antanut yhden lisäkortin ja niiden kiiltokuvien muodossa! Mutta sinä se lähetit vielä atc-korttipohjia, ihania keiju-tarroja ja Beatrix Potter kiiltokuvia, niin kuin nuo upeat kortit eivät olisi jo yksinään riittäneet minua ihastuttamaan! Kyllä tämä täytyy jossain välissä vielä "kostaa" takaisin! Siihen asti nöyrä kiitos vaihdosta ja kaikesta muustakin!

Mutta sain minä muutakin ihanaa postia eilen tuon sayn paketin lisäksi:

 

Image Hosted by ImageShack.us

Älyttömän ihanan kortin Tuulialta, jonka sain parikseni Pienten Ilojen kalenteriin! Kiitos Tuulia ihanasta ylläristä!

Nyt minä alan askartelemaan, kun voimat tuntuu palailleen! Hauskaa perjantai-illan jatkoa kaikille!

EDIT 12.10.2007 klo 21.55 Unohtuneet linkitykset lisätty