Eilen oli uskomattoman kiireinen mutta ihana päivä!

Kiireellinen siksi, että täytyi yrittää hoitaa paljon asioita pois alta ennen Helsingin reissua ja ihana siksi, että kauan säilyttämäni salaisuus on vihdoin julki!

Minä olin siis ihanaisen Oliverian say!!!!

Vähän haikein mielin olen kun kohta kaikki on ohi, mutta toivottavasti olen saanut uuden ystävän sekä Oliveriasta että omasta saystäni! Oma sayni ei ole vielä paljastusta tehnyt, mutta olen 99% varma kuka tämä ihana ihminen on... mutta jään odottelemaan vielä hänen paljastustaan! ;) Voihan olla että olen mennyt edelleen pahasti metsään... kun yhden kerran olin jo ihan varma toisesta ehdokkaasta, joka ei sitten kuitenkaan ollut juuri minun sayni, vaikka ihana ihminen hänkin!

Nyt voin vihdoin vastata say-ringin aikana saamaani haasteeseenkin, mutta siis siitä toinen postaus sitten erikseen!

Rapakon takaa putkahti myös älyttömän ihanaa postia maanantaina, jota esittelen kunhan tässä kerkeän...