Onpas unohtunut tässä hehkuttaa, että sain minäkin ensimmäisen atc-vaihdon ulkomaille! Huomenissa matkaa Femme Fatale kortti aina Italiaan saakka! ;) Myös muita vaihtoja on meneillään mutta kaikista niistä lisää sitten kun posti on kulkenut!

Postista puheen ollen kovasti odottelen edelleen Ellisonin tilausta ja toivon että ehtisi jouluksi. Muutamalla stanssilla ja kohokuviointisabluunalla kun ei kamalasti saa tuosta Cuttlebugista irti, vaikka urakalla on tosin veivailtu noita vähäisiä mitä on! Kamala himo olisi vaan saada ne uudet stanssit.... mutta toivoa on edessä vielä ainakin viiden päivän verran!

Ja sitten vielä lopuksi yksi Satcyyn liittyvä "hassu" juttu, jonka juuri huomasin! Olen varmaan täälläkin monesti maininnut että vihreä on mulle vaikea väri muuten kuin jouluaskarteluissa (ja ehkä pääsiäisjutuissa) ja että myös synkät oikein tummat värit ei oo minun juttu! Täytynee perua puheet näistäkin, koska ekat Satcyni lähettämistä kuvista tehdyt kortit olivat väreiltään juuri noita! Eli en siis ole aiemmin pitänyt noista väreistä askarteluissa, mutta noiden atc-korttien kohdalla värit vaan kumpusi jostain ja itse ainakin olin todella tyytyväinen lopputuloksiin! Tämä siis ihan selviöksi rakkaalle Satcylleni, ettei hän nyt siellä toisessa päässä luule, että olen ihan puutaheinää hakemukseeni kirjoitellut.... Ja vielä kerran iso kiitos noista kuvista! :)

Ja nuo kortithan löytyvät täältä (molemmat jo tosin vaihdettu)