Olen koettanut saada atc-vaihdetta päälle taas täysillä ja tehnyt muutamia kokeiluja.... seurauksena sekalainen kokoelma kortteja joista osa mulle vähän "epätyypillisempiäkin":

Häikäilemätön (vapaa)

Häikäilemätön

(kokeilua akryylimaaleilla)

Taking a tour (vapaa)

taking a tour

(yritys tehdä kortti jossa paljon eri elementtejä... ei oikein kuitenkaan tunnu just minun tyyliltä)

Black Widow (vapaa)

black widow

(kortti josta piti tulla täysin mustavalkoinen.... mutta joka kuitenkin alkoi tuntua jo alkumetreillä liian synkältä... siispä punaisia gerberoita sekaan hieman!!)

Sitten vielä pari perinteisempää ja enemmän minun näköistä korttia:

One true love (vapaa)

one true love

Let your light shine (vaihdettu Sinille)

let your light shine

Ja muistutuksena vielä että Flickrissä on päivitettynä aina ( tai lähes aina, jos vain pääsen sähköpostini päivittäin lukemaan) vapaat korttini! Täällä blogissa koetan päivittää jossain välissä taas ajan tasalle mitä on vapaina ja mitä vaihdettu jo...

Maaliskuussa riittääkin sitten urakoitavaa! Sassa heitti haasteen, josta ei voinut kieltäytyä! Maaliskuussa siis tiedossa kortti per päivä ja minun kohdallani taitavat olla sitten näitä atc-kortteja ainakin enimmäkseen! Pyrin julkaisemaankin kortin per päivä ( tulevan Helsingin reissun ajaksi vaikka ajastan sitten), mutta kuun lopussa kuitenkin tulisi olla kasassa 31 korttia ja toivottavasti hiukkasen pienemmät askarteluvarastotkin! *LOL*