Tulipas tehtyä sen verran reilusti uusia kortteja että niitä riittää vielä toiseenkin postaukseen tälle päivää! Ehkä jos loppukuu menee yhtä inspiroivasti niin maaliskuun korttihaasteen luku 31 tuplataan vielä! Hih! No mitään en mene vielä lupailemaan mutta katsellaan...

Perfect to wear (vapaa)

perfect to wear

Long weekend vacation (vaihdettu)

long weekend vacation

Life´s treasures (vaihdettu)

life´s treasures

Farmer boy (vaihdettu)

farmer boy

Always possible (vaihdettu)

always possible

Be with those who help you being (vaihdettu)

be with those who help you being

Fairy Queen (vaihdettu)

fairy queen

Do what you love (vaihdettu)

do what you love

Elikkäs laskeskelin justiinsa että 35 korttia olen jo tälle kuukaudelle ladannut Flickriin (en muista oliko osa jo tosin viime kuun puolella tehtyjä???) ja kymmenisen keskeneräistä korttiakin on vielä pöydällä joten eiköhän tässä haasteet tuplata vielä! Osa korteista tulee olemaan myös mulle hieman epätyypillisiä sillä tämän haasteen osa tarkoituksena on ollut tietysti varastojen tyhjentäminen ja minä olen aloittanut sen tuosta "rompelaatikostani", jossa hyvin sekalaisia juttuja joita olen joko vaihdoissa saanut tai ovat joistain korteistä jääneitä "jämiä"! Mutta toisaalta siinä on myös haastetta kortteihin! :)