...aina ei tiedä toimiiko tämä vuodatus ollenkaan ja roskapostia pukkaa kommentteina tämän tästä :( Siispä minullakin oli hukkunut näiden roskapostikommenttien tulvaan Say7:n jättämä kommentti :( Iso anteeksipyyntö siis Saylleni etten ole aiemmin kommenttia huomannut <3  Ja ihana tietää että siellä jo minua ajatellaan... Iso halaus sinulle... kuka sitten oletkaan! :D

Jännitystä elämässä siis riittää reilun puoleisesti sillä vielä hetken ajan minulla on 2 salaista ystävää ja myös itse saan salaisuuksiani vielä hetken pitää tuplana... saas nähdä milloin Say6:n salaisuudet paljastuvat minun osaltani ;) Pikkiriikkinen aavistus minulla omasta saystäni on päättyvän kierroksen osalta, mutta niin pikkiriikkinen etten uskalla edes ääneen sanoa ;) Ihana sayni (halaus sinne myös) on jokatapauksessa ollut ja haikeat ajatukset täyttävät mielen jo tältä osin, mutta onneksi uusi jännittävä say-kierros starttaa heti perään :D

Jo nyt toivon että molemmat say-kierrokset tuovat minulle yhtä ihania uusia ystäviä kuin aikoinaan Say3, johon ensikertalaisena lähdin mukaan! :) Iso halaus siis myös Arjalle ja Oliverialle näissä muisteloissa <3 <3 <3