ainakin minun osaltani nyt kun sain sayltäni viimeisen lähetyksen ja Maissin sayksihän paljastuin jo eilen itse :)

Katsokaas kuinka upeita juttuja taasen(ja nyt huomaan että hurmaava "minikirjanen" jonka sisään salaisuus oli piilotettu unohtui kuvasta.... voi itku :( Lisään kuvan siitä vielä viikonloppuna kun palailen reissusta) :

STP63779

Taas uusi ihana Hopeapeili-lehti aarteisiini, upeita papereita joita ajattelin heti viikonloppuna käyttää eilen saamani uuden leimasimen kaverina korteissa, upeita vintagetarroja(joista tuo singer-tarra ainakin menee heti rasian koristukseksi jossa ompelukoneen tarvikkeitani säilytän! Upea!!) ja ennen kaikkea juuri sellaisia kapoisempia rikrak-nauhoja mitä olinkin haeskellut tilda-projekteihin! Lisäksi mukana oli tietysti hauska kortti loruineen taas(nää kortit on olleet ihan huippuja ja olen jääkaapin oveen tallentanut jokaisen!!!) :

On aika tämän loppua
ja laittaa paketille hoppua.
Viimeinen on lahja tää,
on aika jatkaa elämää.

Sä mulle olit kiva kaveri,
vaik nimessä kävi pieni haveri.
Toivottavasti me kavereina pysytään,
ja ehkä enemmän vielä ystävystytään.

Kiitokset mukavasta Say6-ajasta!

Ja tadaa!!! (fanfaareja!!!) Sayni oli siis HeliR kuten jo hieman aavistelinkin...vaikka hienosti Heli minua koetti (ja onnistuikin aika pitkään!) pimennossa pitää :D Alusta astihan olin aivan varma että tunnen sayni jotenkin jo ennestään... sellainen "etiäinen" sanoisinko ;) Sitten jossain vaiheessa huomasin käsialaa katsoessani tarkemmin, että jossain olen tämän nähnyt ja aavistus vanhasta tutusta vahvistui entisestään :D Ja kun paljastuksia alkoi tuonne blogiin putkahdella niin alkoi varmistua mielessä henkilöllisyys, mutta silti salaisuus säilyi viimemetrille kun en "etiäiseeni" uskaltanut ihan täysin luottaa :D

Ihana Say olet Heli minulle ollut eikä varmasti ole ihan helppo tehtävä sinulle ollut kun tämä rouva on aikas malttamaton ja tahtoo aina heti ostella haluamansa ja siten kaikennäköistä kaapeista jo löytyy :D Kaikki lähettämäsi on kuitenkin ollut sellaista mitä mulla ei vielä ole ollut tai on päässyt loppumaan :) Jotain telepatiaakin kuitenkin ilmassa on täytynyt olla kun nuo rikrakitkin juuri eilen kirjasin huomisen ostoslistalle ja nyt heti ne sain sieltä yliviivata :D  Kiitos viimeisestä 3 kuukaudesta ja halaus sinulle ystäväiseni <3 <3 <3

Kiitos myös Hanne-emolle ja kaikille muillekin rinkiläisille hienosta say-kierroksesta! Seuraavaksi jännäilläänkin sitten Say7-kierroksen parissa :)

Tähän myös Say7-saylleni ilmoitusta jos sattuu täällä vierailemaan että kyllä tuli kommenttisi perille ja roskapostit ovat toistaiseksi pysyneet poissa sotkemasta blogia ja vuodatuskin tuntuu taas toimivan kuin unelma ('koputtaa puuta ja toivoo parasta') Innolla odotankin, että onnistunko arvaamaan tämä seuraavankin sayni... tuntuu vaikeutuvan jokaisen kierroksen myötä nämä "Holmesin hommat" :D

PS: Huomisen olen tosiaan reissussa, mutta lauantaina ilmoittelen että miten meni :D