EDIT: TÄYNNÄ! Tilaus lähti ja laittelen meiliä kun saapuvat mulle!

Mulle tuli niin paljon kyselyjä tuosta arvonnassa palkintoina olleista Autumn Leaves leimasinseteistä että lupauduin tekemään kimppatilauksen ystäväni kautta jenkeistä :) Hintaa setille tulee 10 euroa (sis. postikulut jenkeistä) + suomen postikulut 1,05 euroa. Minulle aiemmin meiliä lähettäneet ovat jo mukana ja kaksi ensimmäisenä tähän postaukseen ilmoittautunutta ja minulle osoitteiseen piiata at yahoo.com meilillä tietonsa laittaneet  pääsevät vielä mukaan tilaukseen! Enempää en valitettavasti voi ottaa tällä kertaa mukaan... :(  Mutta jos kiinnostaneita riittää niin voin katsoa sitten uuden ajankohdan kun oma ostolakkonikin on ohi ja voin itsekkin tosissaan shoppailla :)

HUOM! Jätä ehdottomasti kommentti tähän postaukseen jotta ihmiset näkevät että ketkä ehtivät ensimmäisinä jotta ei tule turhia meilejä sitten... itse olen koneella seuraavan kerran vasta iltaisella kun palaan askartelutreffeiltä :)

Tilauksen teen myös jo illan päälle tai viimeistään huomenna ja jos posti kulkee tavalliseen tapaan niin leimoja voi odotella  saapuvaksi ensi viikon perjantaista alkaen. Yleensä posti tuolta ystävältäni on tullut 5-6 arkipäivässä :)

Jos on kysyttävää niin laittakaa meiliä touhon yllä mainittuun osoitteeseen ja koetan vastailla mahdollisimman pian!