Mulla taitaa olla telepaattinen yhteys sayni kanssa...

En ole vielä erikoisemmin odotellut say-postia saapuvaksi kun eletään vasta elokuun ensimmäisiä päiviä, mutta tänä aamupäivänä istuessani keittiössä kahvilla tuli yhtäkkiä tunne, että pitäisi käydä hakemassa posti nyt heti! No miehen tultua lounaalle kotiin, polkaisin pyörällä laatikolle ja pettymys oli valtava kun se olikin vielä tyhjä... Palasin kotiin ja seuraavan tunnin istuin nenä kiinni keittiön lasissa vahtaamassa josko postiauto vilahtaisi ohi! Sitten kun viimein näin Posti-Paten postilaatikoilla olin kuin riivattu!!! Poika vaatteisiin ja hyökkäysvaunuihin ja tuhatta ja sataa postilaatikoille. Meinasipa Kurre-parkakin (kesy "lemmikki" oravamme) jäädä jalkoihin kun puskin vaunuja pihatietä pitkin postilaatikkoja kohden hullun kiilto silmissäni... Ja siellähän se oli kaikkien laskujen ja mainoslehtien välissä minun ENSIMMÄINEN SAY-PAKETTINI!

Ensimmäiseksi tarkistin tietenkin postileiman josko selviäisi mistä paketti tuli, mutta voi ei!!! Olivat postissa leimanneet niin huonosti että selville sain vain että lähetyspaikkakunta oli nen-loppuinen... Mutta ehkäpä seuraavassa kuussa leima olisi selvempi ja saisin jotain vihia....???

Toinen seikka mikä vahvistaa telepaattisen yhteyden olemassaoloa, on se että paketin sisältö oli tismalleen sitä mistä tykkään eikä melkein!!! Paljon kukkia, vaaleanpunaista ja kiekuroita!!!!Ja paketissahan oli siis aivan ihania vellumeita (joita mulla ei juurikaan ennestään ollut), pienempiä skräppikartonkeja ( niin minun värisiä että heikottaa!!!), supersöpöjä nauhoja ja sydänhaaraniittejä, kaksi upeaa kohokuvioitua korttipohjaa(raskiikohan näitä edes käyttää???), avaimenperärenkaita, namia sekä mulle että pojalle ja kaiken huippuna juuri sellaisia hempeitä ja kimaltavia aakkostarroja joita olen etsinytkin!!! Ja lopuksi aivan ihana kortti ja viesti sayltäni! :D

Kiitos rakas Sayni Peikonlehti, olet huippu!!!!

 

Image Hosted by ImageShack.us